16 juni 2020 - Activiteiten afgelast

De Lymevereniging heeft helaas alle activiteiten voor de komende maanden af moeten zeggen. De UWV-trainingen, mediatrainingen, training voor begeleiders van gespreksgroepen en alle andere bijeenkomsten gaan niet door.

De algemene ledenvergadering vindt plaats op 16 mei. Formeel kunnen we deze niet afzeggen, maar we vinden het niet verantwoord om bij elkaar te komen; zeker niet omdat zoveel leden van de Lymevereniging een zeer kwetsbare gezondheid hebben. Leden van de Lymevereniging zullen hierover bericht ontvangen.

De Lymevereniging blijft natuurlijk via social media, per e-mail en telefonisch bereikbaar. En het bestuur blijft uiteraard met elkaar in contact en werkt door.’

16 juni 2020 - Activiteiten afgelast