4 april 2020 Lopen voor Lyme - Online!

Op 04-04-2020 vindt de derde editie van Lopen voor Lyme plaats. I.v.m. het Coronavirus zal dit niet rondom het Henschotermeer zijn maar volbrengen de teams hun loopuitdaging op eigen gelegenheid.  Op 4 april gaan er 73 teams met meer dan 950 lopers Lopen voor Lyme. Blijf via de Facebook pagina op de hoogte over de derde editie. Lopen voor Lyme is een wandel en hardloop event voor Nederlandse chronische lymepatiënten. 100% Van de donaties gaan rechtstreeks, zonder tussenkomst van Stichting Lopen voor Lyme, naar de chronisch lymepatiënt waar een team voor deelneemt. Het doel van het event is het creëren van Lyme awareness en het ophalen van funding voor het bekostigen van (buitenlandse) behandelingen, medicijnen, onderzoeken en dergelijke. Al het gedoneerde geld gaat direct naar de patiënten toe, dus geen tussenkomst van stichtingen of andere partijen. Tijdens de tweede editie in 2018 is er door de teams maar liefst € 768.186 opgehaald! Meer informatie