Donaties

Hartstikke fijn dat u ons financieel wilt ondersteunen. Uw gift is welkom op rekening NL21 INGB 00014 30 295 t.n.v. de Lymevereniging. Of u stort eenmalig uw gift via Ideal in onze webshop.

De Lymevereniging heeft een ANBI-status; daardoor is uw gift fiscaal aftrekbaar.

Meedenken? Meedoen?

Dat kan, graag zelfs. Of het nu gaat om meedenken over het organiseren van bijeenkomsten voor leden, voorlichting geven, de redactie van het verenigingsblad Lyme of sociale media, ICT-taken… De komende maanden zullen we een flink aantal werkgroepen gaan formeren, dus schroom niet om kenbaar te maken dat je ook actief mee wilt helpen aan het bestrijden van Lyme.

Ook als je nog niet goed weet wat je zou willen of kunnen doen, vinden we altijd een leuke passende klus.

Meedoen?
Kijk dan op de pagina ‘Vrijwilliger worden‘ naar de mogelijkheden.

lymevereniging

Bel 0900 2100022 (15 cent per minuut). Vanuit het buitenland 0031 85 3001025
Tijden: maandag van 19.00 - 21.30 uur en woensdag van 19.00 - 21.30 uur.