Meestrijden tegen lyme?

Hoe kan jij ons ondersteunen

Door lid te worden, te doneren of mee te helpen als vrijwilliger van de Lymevereniging geef jij ons een stem als wij opkomen voor de belangen van lymepatiënten. Je ondersteunt onze missie om meer mensen te kunnen informeren over de gevaren en gevolgen van de ziekte van Lyme.

De impact van ons werk is zichtbaar en voelbaar. Onze vrijwilligers maken verschil voor veel patiënten. Met onze evenementen en campagnes verspreiden we informatie en kunnen we ondersteuning bieden voor veel patiënten, maar we zijn er nog lang niet.

Jouw steun blijft van grote waarde om de strijd voor goede diagnose en behandeling van de ziekte van Lyme te winnen. Onze strijd is geen sprint maar een marathon en samen staan we sterk. Doe jij mee?

Word vrijwilliger

De Lymevereniging draait vrijwel volledig op vrijwilligers. Of het nou gaat om helpen bij evenementen, voorlichting geven, artikelen schrijven, belangen behartigen of meedenken met campagnes. Samen staan we sterk en strijden we voor onze missie. Help jij mee?

Bekijk hoe jij mee kunt helpen als vrijwilliger

Word lid

Door lid te worden van de Lymevereniging geef jij ons een stem als wij opkomen voor de belangen van lymepatiënten en ondersteun je onze missie om meer mensen te kunnen informeren over de gevaren en gevolgen van de ziekte van Lyme. Doe jij mee?

Word lid van de Lymevereniging

Doneren

Door te doneren ondersteun jij onze missie. Zo kunnen wij trainingen en evenementen organiseren om lymepatiënten bij te staan, maar ook meer mensen bereiken door campagnes op te zetten om Nederland bewust te maken van de gevaren van lyme.

Doneer
Beter voorkomen dan genezen

Tekenkaart bestellen?

Bij ons bestel je een handige Tekenverwijderkaart, zodat zelfs de kleinste teek goed bekeken kan worden. De kaart heeft de grootte van een bankpas en is daardoor makkelijk in je portemonnee mee te nemen. Anders dan de traditionele tekentang is de mogelijkheid om de teek samen te knijpen of te verdrukken niet aanwezig. De tekenkaart zorgt er verder voor dat het besmette bloed van de teek niet terugvloeit in het slachtoffer. De kaart heeft ook een inkeping om nimfen en wespenangels te verwijderen. Daarnaast kan de tekenkaart ook bij huisdieren worden gebruikt.

De kaart is voor €3,- per stuk en een minimale afname van twee kaarten, excl. verzendkosten, te bestellen. Je kunt er zo een voor je zelf bestellen en een weggeven. We rekenen geen BTW en met je bestelling steun je ook nog eens de Lymevereniging!

Bestel hier jouw tekenkaart
Hoe kan jij ons ondersteunen
Blijf op de hoogte van alles rondom lyme

Lyme magazine bestellen?

Het Lyme Magazine is het blad dat de vereniging drie keer per jaar uitbrengt en is voor leden, artsen en ander geïnteresseerden. In het Lyme Magazine kan je een grote variatie aan artikelen lezen. Het is een goede manier om op de hoogte te blijven van de laatste wetenschappelijke onderzoeken en ander medisch nieuws met betrekking tot de ziekte van Lyme. Ook lees je in ons magazine ervaringen van lymepatiënten en alles over leven met lyme. Als je lid bent van de Lymevereniging ontvang je het Lyme Magazine 3 keer per jaar.

Geen lid maar wel het magazine bestellen? Of het magazine cadeau doen aan iemand? Ons magazine is ook los te bestellen. Hierdoor ondersteun je ook nog eens de Lymevereniging.

Je kunt het Lyme Magazine hier bestellen
Lymemagazine winter 2021
Als je lid bent van de Lymevereniging ontvang je 3 keer per jaar ons magazine.