‘’Met hart en ziel heb ik mij ingezet voor de Lymevereniging’’

Bestuurslid Lidewij Boeken neemt afscheid van de Lymevereniging. Hierover schreef zij onderstaand bericht:

“Op 9 juni 2018 werd ik door de leden verkozen als bestuurslid van de Lymevereniging. Na lang nadenken heb ik de moeilijke beslissing genomen om mij in het voorjaar van 2024, na zes jaar besturen, niet nogmaals voor een termijn verkiesbaar te stellen.

De afgelopen jaren heb ik mij met hart en ziel ingezet. En heb ik alle ervaring en kennis die ik in huis heb, uit de kast gehaald om bij te dragen aan de doelen van de Lymevereniging. Het kunnen bijdragen aan verbinding en transparantie zijn twee van de vele doelen waarop ik mij heb gericht. Op diverse gebieden ben ik actief geweest. Van de werkgroep uitkeringen, het Lyme Magazine, de website, sociale media, de ontwikkeling en begeleiding van de nieuwe huisstijl, meerdere campagnes, het Lyme+ Community Evenement en meer.

Ik heb met fantastische bestuurscollega’s, vrijwilligers en organisaties mogen samenwerken. Mede hierdoor kijk ik terug op, nu vijf en een half, bijzondere en leerzame jaren.

Ik ben dankbaar. Dankbaar voor het vertrouwen van de leden die mij tweemaal kozen als bestuurslid. Dankbaar voor de fijne samenwerkingen én mooie resultaten die we hebben mogen behalen.

Ik hoop je dan ook te zien tijdens de Algemene ledenvergadering in mei 2024, om er samen een mooi afscheid van te kunnen maken.”

Veel liefs,

Lidewij Boeken