Meedenken? Meedoen?

Dat kan, graag zelfs. Of het nu gaat om meedenken over het organiseren van bijeenkomsten voor leden, voorlichting geven, de redactie van het verenigingsblad Lyme of social media, ICT-taken… De komende maanden zullen we een flink aantal werkgroepen gaan formeren, dus schroom niet om kenbaar te maken dat je ook actief mee wilt helpen aan het bestrijden van Lyme.

Ook als je wel mee wilt doen, maar nog niet goed weet wat je zou willen of kunnen doen, vinden we altijd een leuke klus die bij jou past.

Voor de volgende teams en werkgroepen kun je je aanmelden:

We zoeken vrijwilligers die deel willen nemen aan Regioteams voor het organiseren van lotgenotenbijeenkomsten, voorlichting geven op beurzen, e.d.

Lyme magazine, Digitale nieuwsbrief, persberichten.
Sociale media: twitter, facebook.

Verzamelen van data en informeren en zo mogelijk adviseren van leden over de beste weg in procedures.

Je helpt leden bij het vinden van de juiste weg in diagnose, behandeling, uitkering, e.d.

Werven van financiers voor specifieke doelen zoals onderzoek naar betere diagnose en behandeling, voorlichtings-campagnes, e.d.

Deze werkgroep gaat zich bezig gaat houden met de vraag hoe we de dienstverlening aan onze leden verder kunnen verbeteren en uitbreiden.

Het organiseren en uitvoeren van acties die de aandacht vestigen op de ziekte van Lyme.

He je interesse voor één van deze oproepen?

Reageer dan hier of via: voorlichting@lymevereniging.nl

We zien uit naar je reactie!

nvlp_logostko_fc2

Bel 0900-2100022 (15 cent per minuut)
Tijden: ma. van 19.00u-22.00u, di.van 09.30-12.00u,
wo. van 19.00-22.00u, vrij. van 14.00u-16.30u