Zaterdag 10 september 2022

Gespreksgroep ‘Mama’s en Papa’s (to be) online via ZOOM

Meld je aan voor de online gespreksgroep Mama’s en Papa’s (to be) van 10 september

Zaterdag 10 september gaan we van start met de nieuwe Gespreksgroep Mama’s en Papa’s (to be). (Voorheen de gespreksgroep Aangeboren Lyme & overdraagbaarheid)

We hebben gemerkt dat er grote behoefte is aan het uitwisselen van ervaringen over een kinderwens EN er is behoefte aan ervaringen delen over ouderschap met lyme.

Heb jijzelf chronische lyme en heb jij vragen over zwangerschap of ouderschap met lyme? Over bijvoorbeeld praktische zaken of over overdraagbaarheid? Ervaar je onbegrip hierover in je directe omgeving of wil je even je verhaal kwijt? Zou je face to face graag ervaringen willen uitwisselen in een kleine groep met lotgenoten?  Meld je dan aan voor de volgende onlinebijeenkomst van 10 september.

Op zaterdagmiddag 10 september maken we eerst kennis met elkaar. Daarna zullen we aan de hand van een thema het gesprek aangaan. We  starten gezamenlijk en  splitsen  hierna in twee groepen. Hierin is de ene groep meer gericht op ouderschap (terwijl je als moeder of vader zelf chronische lyme hebt) en de andere groep is meer gericht op een kinderwens en zwangerschap.

Dus heb jij behoefte aan een gesprek over zwangerschap en/of ouderschap? Meld je dan aan via onderstaand e-mailadres.

Je ontvangt dan een korte vragenlijst en van tevoren de Zoomlink.

Zien we je 10 september?

Wanneer: zaterdag 10 september 2022 van 14:00 uur tot 16:15 uur met een kwartier pauze tussendoor

Waar: online via ZOOM

Aanmelden: aangeborenlyme@lymevereniging.nl