Lezing over ziekte van Lyme in het Koninklijk Atheneum te Zottegem

“Wat een bijzondere ervaring tijdens mijn recente lezing over de ziekte van Lyme in het Koninklijk Atheneum te Zottegem! Het geeft me voldoening om mijn ervaringen te delen en anderen te informeren. Ik ben dankbaar voor de mogelijkheid om bewustzijn te creëren rond dit belangrijke onderwerp.

Tijdens de presentatie deelde ik belangrijke informatie over lyme, tekenbeten en hoe je jezelf kunt beschermen. Ik benadrukte de complicaties en gevolgen van het te laat of niet behandelen van lyme, en de impact van chronisch ziek worden op je hele leven. Het is cruciaal om deze aspecten te begrijpen, omdat tijdige behandeling en bewustwording het verschil maken.

Tijdens de lezing waren de leerlingen actief betrokken en stelden ze vragen, wat de dialoog verrijkte. De afsluitende quiz zorgde ervoor dat de kernboodschap goed was overgekomen.

Mijn oprechte dank gaat uit naar de school voor hun interesse in dit cruciale onderwerp. Dit is slechts het begin, want ik kijk al uit naar de volgende lezing! Aan alle Belgische verenigingen, organisaties en scholen daarbuiten: willen jullie ook een voorlichtingsmoment plannen? Laat het ons zeker weten, en we kijken samen naar de mogelijkheden. Vrijwilliger Tiana staat klaar om te helpen! Laten we samenwerken aan bewustzijn en preventie, want samen zijn we sterker!”

ALT =