Lidmaatschap

Wil jij de Lymeverenging helpen? Geef een donatie of word lid van de Lymevereniging. Ook wanneer de diagnose bij jou nog niet gesteld is, maar je wel een vermoeden hebt van de ziekte van Lyme, ben je bij ons van harte welkom.

Regulier lidmaatschap

Wil jij een regulier lidmaatschap? Je inschrijven voor een lidmaatschap van de Lymevereniging kost je per jaar €26,-. Hierbij ontvang je ook drie keer per jaar het Lyme Magazine op de mat. Meld je je later in het jaar aan, dan betaal je uiteraard een gereduceerde prijs. Met jouw steun kunnen wij ook jouw belangen in de toekomst beter behartigen. Start hier je inschrijving voor een regulier lidmaatschap. Vul het formulier in en kies jouw lidmaatschap. Bij inschrijving ontvang je ook direct het nieuwste Lyme Magazine.

Lid voor het leven

Het is ook mogelijk om ‘lid voor het leven’ te worden. Als ‘lid voor het leven’ verbind jij je aan de Lymevereniging. Hiervoor betaal je eenmalig  € 500,- euro. Je kunt je hier opgeven om lid voor het leven te worden. Hier viel jij je contactgegevens in en is het direct mogelijk om je aan te melden voor de nieuwsbrief. Via dit formulier kun je ook je inschrijven als regulier lid van de Lymevereniging.

Donaties

Wil jij ons financieel ondersteunen? Dat kan met een donatie. Met dit geld kunnen wij beter de belangenbehartigen van lymepatiënten. Jouw gift is welkom op rekening NL21 INGB 00014 30 295 t.n.v. de Lymevereniging. Of je stort eenmalig je gift via iDEAL (donatie). Elk bedrag is welkom. De Lymevereniging heeft een ANBI-status, daardoor is je gift fiscaal aftrekbaar.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de ziekte van Lyme en de Lymevereniging? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief. Lees updates over speciale gebeurtenissen, onze evenementen en bijeenkomsten en de nieuwste ontwikkelingen op medisch gebied.

Opzeggen

Het lidmaatschap van de Lymevereniging opzeggen? Uitschrijven als lid dient uiterlijk op 1 november te gebeuren, voorafgaand aan het jaar waarin het lidmaatschap beëindigd dient te worden. Indien je te laat bent met uitschrijven, kun je contact opnemen met de ledenadminstratie via: ledenadministratie@lymevereniging.nl.