Lidmaatschap

Geef een donatie of word lid van de Lymevereniging. Ook wanneer de diagnose bij jou nog niet gesteld is, maar je wel een vermoeden hebt van de ziekte van Lyme, ben je bij ons van harte welkom.

Regulier lidmaatschap

Een lidmaatschap inclusief drie keer per jaar het Lyme Magazine op de mat kost € 26,- per jaar. Meld je je later in het jaar aan, dan betaal je uiteraard een gereduceerde prijs. Met jouw steun kunnen wij ook jouw belangen in de toekomst beter behartigen. Start hier je inschrijving voor een regulier lidmaatschap.

Lid voor het leven

Als je ‘lid voor het leven’ wilt worden, betaal je eenmalig € 500,- euro en ben je lid voor de rest van je leven. Je kunt je hier opgeven om lid voor het leven te worden.

Donaties

Je kunt ons financieel ondersteunen. Jouw gift is welkom op rekening NL21 INGB 00014 30 295 t.n.v. de Lymevereniging. Of je stort eenmalig je gift via iDEAL (donatie). De Lymevereniging heeft een ANBI-status, daardoor is je gift fiscaal aftrekbaar.

Opzeggen

Uitschrijven als lid dient uiterlijk op 1 november te gebeuren, voorafgaand aan het jaar waarin het lidmaatschap beëindigd dient te worden. Indien je te laat bent met uitschrijven, kun je contact opnemen met de ledenadminstratie via: ledenadministratie@lymevereniging.nl