Geef een donatie of word lid van de Nederlandse Vereniging voor Lyme Patiënten. Kortweg: Lymevereniging. Ook wanneer de diagnose bij u nog niet gesteld is, maar u wel een vermoeden hebt van de ziekte van Lyme, bent u bij ons van harte welkom.

Donaties

U kunt ons financieel ondersteunen. Uw gift is welkom op rekening NL 49 INGB 0003 5043 30 t.n.v. de Lymevereniging. Of u stort eenmalig uw gift via Ideal in onze webshop. De Lymevereniging heeft een ANBI-status, daardoor is uw gift fiscaal aftrekbaar.

Regulier lidmaatschap

Een lidmaatschap inclusief 4x per jaar het Lyme Magazine op de mat, kost € 25 per jaar. Meldt u zich later in het jaar aan, dan betaalt u uiteraard een gereduceerde prijs. Met uw steun kunnen wij ook uw belangen in de toekomst beter behartigen. Start hier uw inschrijving voor een Regulier lidmaatschap.

Lid voor het leven

Om lid voor het leven te worden van de vereniging maakt u met vermelding van ‘Lid voor het Leven’ eenmalig een gift over van € 500 (bankrekening NL49 INGB 0003 5043 30). Of u stort eenmalig uw gift via Ideal in onze webshop. Met uw gift is de Lymevereniging in staat versneld initiatieven te nemen. In elk Lyme Magazine vermelden we of zich nieuwe ‘leden voor het leven’ hebben aangediend.

Gereduceerd lidmaatschapstarief

Tegelijkertijd erkent de Lymevereniging ook de noodzaak om mensen aan zich te binden die het tijdelijk wat minder breed hebben. Op deze manier blijft het netwerk van mensen en informatie dat de Lymevereniging sterk maakt ter beschikking van alle mensen die daar behoefte aan hebben. In 2015 hebben zich zeven leden gemeld voor een gereduceerd lidmaatschapstarief. Om in aanmerking te komen voor een gereduceerd lidmaatschapstarief blijft het noodzakelijk dat u zich persoonlijk wendt tot onze penningmeester (penningmeester@lymevereniging.nl).

Het gereduceerde lidmaatschapstarief moet elk jaar vóór november opnieuw aangevraagd worden bij de penningmeester. Dit kan via een eenvoudig mailtje met toelichting.

Opzeggen

Uitschrijven als lid dient uiterlijk op 1 november te gebeuren, voorafgaand aan het jaar waarin het lidmaatschap beëindigd dient te worden. Indien u te laat bent met uitschrijven, dient u zich te wenden tot de secretaris van de vereniging via ledenadministratie@lymevereniging.nl

nvlp_logostko_fc2

Bel 0900-2100022 (15 cent per minuut)