Geef een donatie of word lid van de Nederlandse Vereniging voor Lyme Patiënten. Kortweg: Lymevereniging. Ook wanneer de diagnose bij u nog niet gesteld is, maar u wel een vermoeden hebt van de ziekte van Lyme, bent u bij ons van harte welkom.

Regulier lidmaatschap

Een lidmaatschap inclusief 4x per jaar het Lyme Magazine op de mat, kost € 25 per jaar. Meldt u zich later in het jaar aan, dan betaalt u uiteraard een gereduceerde prijs. Met uw steun kunnen wij ook uw belangen in de toekomst beter behartigen. Start hier uw inschrijving voor een Regulier lidmaatschap.

Lid voor het leven

Als u lid voor het leven wordt, betaald u eenmalig € 500,- euro en bent u lid voor de rest van uw leven. U kunt zich hier opgeven om lid voor het leven te worden. In elk Lyme Magazine vermelden we of zich nieuwe ‘leden voor het leven’ hebben aangediend.

Donaties

U kunt ons financieel ondersteunen. Uw gift is welkom op rekening NL21 INGB 00014 30 295 t.n.v. de Lymevereniging. Of u stort eenmalig uw gift via Ideal in onze webshop. De Lymevereniging heeft een ANBI-status, daardoor is uw gift fiscaal aftrekbaar.

Opzeggen

Uitschrijven als lid dient uiterlijk op 1 november te gebeuren, voorafgaand aan het jaar waarin het lidmaatschap beëindigd dient te worden. Indien u te laat bent met uitschrijven, dient u zich te wenden tot de secretaris van de vereniging via ledenadministratie@lymevereniging.nl

lymevereniging

Bel 0900 2100022 (15 cent per minuut). Vanuit het buitenland 0031 85 3001025
Tijden: maandag van 19.00 - 21.30 uur en woensdag van 19.00 - 21.30 uur.