Contact media

Vragen van pers? U kent terecht bij voorzitter Fred Verdult, fred.verdult@lymevereniging.nl / 06 14 95 45 79.
(Anderen dan pers kunnen contact opnemen met info@lymevereniging.nl of via de telefoondienst.

De gezondheid, de zorg, behandeling en kwaliteit van leven van chronische Lymepatiënten zijn erbarmelijk

Bestuursleden van de Lymevereniging hebben dinsdag 16 april 2019 het rapport van de Nederlandse Lyme Monitor 2019 aangeboden aan Tweede-Kamerleden. De Lymevereniging heeft het initiatief genomen tot deze Nederlandse Lyme Monitor 2019: voor het eerst zijn chronische Lymepatiënten in Nederland goed in kaart gebracht. Het resultaat is schokkend: de gezondheid, de zorg, behandeling en kwaliteit van leven van chronische Lymepatiënten zijn erbarmelijk. Het rapport bevat het Lyme Deltaplan: tien dringende punten om tot verbetering te komen.

Rapport Nederlandse Lyme Monitor 2019

lymevereniging

Bel 0900 2100022 (15 cent per minuut). Vanuit het buitenland 0031 85 3001025
Tijden:
maandag van 19.00 - 21.30 uur, woensdag van 19.00 - 21.30 uur,
donderdag van 20.00 tot 21.00 uur en vrijdag van 14.00 tot 16.30 uur.