Voor de media heeft de Lymevereniging een persmap met informatie voor de media samengesteld. Deze map is op aanvraag te ontvangen.Leden van de Lymevereniging die graag zelf contact met de media willen zoeken, kunnen eveneens de map op aanvraag verkrijgen en die vooraf ter informatie aanbieden.

Contact media

redactie@lymevereniging.nl 06-22912350
voorzitter@lymevereniging.nl 06-51585307

Persmap

Deze Digitale Persmap is samengesteld als informatiebron voor redacties, verslaggevers en presentatoren. Deze map biedt een samengevat overzicht van activiteiten van de Lymevereniging, algemene informatie over teken, de ziekte van Lyme en de problematiek rond de behandeling en diagnose van de ziekte van Lyme. Verder zijn er links naar afbeeldingen, informatieve websites en een verklaring van gebruikte afkortingen te vinden.
Van alle informatie in deze digitale persmap mag vrij gebruik worden gemaakt.

Inhoud van de map:
– Kernboodschap
– Over de Lymevereniging
– Afbeeldingen (te downloaden)
– Informatieve links
– Verklarende lijst van afkortingen

Beeldmateriaal

Een map met beeldmateriaal is  via deze link te downloaden. Van deze afbeeldingen mag vrij gebruik worden gemaakt. Voor het gebruik van andere afbeeldingen op de website dient vooraf toestemming gevraagd te worden via de webredactie.

nvlp_logostko_fc2

Bel 0900-2100022 (15 cent per minuut)
Tijden: ma. van 19.00u-22.00u, di.van 09.30-12.00u,
wo. van 19.00-22.00u, vrij. van 14.00u-16.30u