Tekst redactie 16 april 2019

Nederlandse lyme monitor

De gezondheid, de zorg, behandeling en kwaliteit van leven van chronische Lymepatiënten zijn erbarmelijk!

Bestuursleden van de Lymevereniging hebben dinsdag 16 april 2019 het rapport van de Nederlandse Lyme Monitor 2019 aangeboden aan Tweede-Kamerleden. De Lymevereniging heeft het initiatief genomen tot deze Nederlandse Lyme Monitor 2019: voor het eerst zijn chronische Lymepatiënten in Nederland goed in kaart gebracht. Het resultaat is schokkend: de gezondheid, de zorg, behandeling en kwaliteit van leven van chronische Lymepatiënten zijn erbarmelijk. Het rapport bevat het Lyme Deltaplan: tien dringende punten om tot verbetering te komen.

Klik hier om het rapport te lezen: Rapport Nederlandse Lyme Monitor 2019

Click here to read the Dutch Lyme Monitor 2019 in English: Dutch Lyme Monitor 2019