Moedergroep

Lieve Moeders

Zaterdag 2 juli zal er weer een moedergroep plaatsvinden. Dit wordt alweer onze 14e Samenkomst! Ben jij een moeder die een kind met lyme verzorgt? Dan ben je van harte welkom bij onze Moedergroep. Moeders kunnen van alle leeftijden zijn, net als hun kinderen.

Iedere bijeenkomst heeft een thema, en een creatieve activiteit. Er zijn al verschillende onderwerpen besproken. Deze keer gaan we dieper in op het thema behandeling. Hoe sta je in dit proces? Als moeder van je kind? Als moeder tegenover de arts? Als moeder met de arts? Wat verwacht je van een behandeling?

Lieve Moeders

Het programma ziet er als volgt uit:

10.45: Aanvang en creatieve activiteit

11.15. Kort voorstelrondje

11.30 Thema: Behandeling

12.30 Pauze en Lunch.

13.00 vanuit de moedergroep op de ALV  heb ik 2 mooie associaties bij de schildpad meegenomen: Losmaken en Onlosmakelijk. We gaan in gesprek over wat dit voor ons  betekent.

Kun je er 2 juli niet bij zijn maar zou je wel graag een keer een moedergroep willen bijwonen? Noteer dan alvast de volgende data in je agenda voor het komend jaar:

1 Oktober 2022, 10 December 2022, 11 Maart 2023 en 17 Juni 2023

Aanmelden voor 2 juli kan via de mail: moedergroep1@lymevereniging.nl

ivm de te bestellen broodjes graag aanmelden vòòr donderdag 30 juni.

Hartelijke groet van

Joe Lie en Annemiek