Zaterdag 9 maart 2024: Moedergroep voor Mantelzorgende Moeders

Zaterdag 9 maart 2024: Moedergroep voor Mantelzorgende Moeders.

Álle moeders die een kind met lyme verzorgen of ondersteunen, zijn welkom om deel te nemen aan de moedergroep, ongeacht de leeftijd.

Info:
Wanneer 9 Maart
Tijd: 10.45-15.00
Waar: Haarlem
Aanmelden: moedergroep1@lymevereniging.nl

Waarom:
We willen een dag en een plek creëren waar moeders herkenning vinden, ervaringen kunnen uitwisselen én energie van krijgen.
We worden die dag verzorgd met catering. Even een dag niet zorgen!

Thema:
Op 9 maart is het onderwerp : Eenzaamheid, in al zijn facetten. Dit onderwerp kwam uit de groep naar voren. We merken dat de ziekte van Lyme ons kind, maar ook ons zelf soms eenzaam maakt. Hoe gaan we daarmee om?
De activiteit, ons lichtpunt, waarmee we altijd beginnen is nog een verrassing.

Vorige keer:
Op 25 November 2023 kwamen we voor de 20e keer bij elkaar.
Het thema toen was: “Wat als je kind minder afhankelijk van je wordt?” Het bleek dat sommige moeders weer tijd hadden en energie om te sporten, te breien of een boek te lezen. Sommigen hadden hun breiwerk of boek meegenomen! Erg leuk omdat van elkaar te zien.

Wie ben ik:
Ik ben moeder van een lymepatiënt van 33 jaar. In de loop der jaren hebben we erg veel onbegrip en weinig steun gevonden. Dit is precies de reden om een groep op te richten waar moeders steun bij elkaar kunnen vinden. Hierbij is mijn 4 jarige opleiding tot therapeut een inspiratiebron
Het is geweldig dat we in maart 2019 voor het eerst bij elkaar konden komen. Dankzij de Lymevereniging!

We hopen je te ontmoeten!

Hartelijke groet,
Joe Lie Ong