Moedergroep voor Mantelzorgende Moeders 10 december 2022

10 december zijn alle moeders die een kind met lyme verzorgen van harte welkom, ongeacht de leeftijd!

Info:
Wanneer: 10 december 2022
Tijd: 10:45 – 15:00
Waar: Haarlem
Thema: Hoe kom je uit een neerwaartse spiraal?
Aanmelden: moedergroep1@lymevereniging.nl

Thema
Iedere bijeenkomst heeft een thema. Op 1 oktober kwamen we als Moedergroep voor Mantelzorgende moeders alweer voor de 15e keer samen. Het thema was toen: “Kan je leven stil staan? “Ook mochten we toen twee nieuwe moeders verwelkomen! We komen graag in levenden lijve bij elkaar. Het echte contact vinden we prettig. Met Zoom zijn we ook blij, als het niet anders kan.
Als activiteit hebben we de spiraal in de zonnebloem bekeken. Vanuit de groep is toen het thema ontstaan voor de volgende keer: “Hoe kom je in een opwaartse spiraal als je in een neerwaartse spiraal zit?”

We willen een dag en een plek creëren waar moeders energie van krijgen, herkenning kunnen vinden en ervaringen kunnen uit wisselen. Ook worden we deze dag verzorgd met catering. Heerlijk, een dagje niet zorgen!

Wie ben ik?
Ik ben moeder van een lymepatiënt van 32 jaar. In de loop der jaren hebben we erg veel onbegrip en weinig steun ondervonden.
Het leek me geweldig om een groep op te richten waar moeders steun bij elkaar kunnen vinden. Deze groep bestaat sinds Maart 2019. Dit jaar word ik elke bijeenkomst door een andere moeder ondersteund. Ook heb ik een therapeutische achtergrond.
Wij zijn heel dankbaar voor de ondersteuning vanuit de Lymevereniging!

Hartelijke groet,

Joe Lie Ong