Moedergroep voor Mantelzorgende Moeders

Alle moeders van alle leeftijden, die een kind met lyme verzorgen of ondersteunen, zijn van harte welkom bij de moedergroep!

Info:
Wanneer: 29 juni
Tijd: 10.45 – 15.00
Waar: Haarlem
Aanmelden: moedergroep1@lymevereniging.nl

Waarom:
We willen een dag creëren waar moeders ervaringen kunnen uitwisselen en energie van krijgen. We worden die dag verzorgd met catering. Even een dag niet zorgen!
Thema:
Het onderwerp zal zijn: Hoe breng je vrolijkheid en positiviteit in het contact met je ernstig zieke kind. De activiteit, ons lichtpunt, is nog een verrassing.
Vorige keer:
Op 9 maart was het thema: eenzaamheid. Het volgende kwam naar voren: Mensen kunnen zich erg eenzaam voelen als ze niet worden begrepen. Met onbegrip heeft bijna elke lymepatiënt te maken/gehad. Ziek zijn kan erg eenzaam maken. Soms kan online contact een hulp zijn.
Wie ben ik:
Als moeder van een ernstig zieke lymepatiënt van 34 jaar heb ik veel onbegrip en weinig steun ondervonden. Dit is precies de reden waarom we een groep hebben opgericht waar moeders steun kunnen vinden. Hierbij is mijn 4-jarige opleiding tot therapeut een inspiratiebron. Het is geweldig dat we sinds maart 2019  bij elkaar konden komen, dankzij de Lymevereniging!
We hopen je te ontmoeten!
Hartelijke groet,
Joe Lie Ong