Anneke Heemskerk

Pijn kan ervoor zorgen dat je 'in je hoofd vlucht'

Soms is de pijn zo erg, dat ik ‘in mijn hoofd vlucht’ om mijn lichaam maar niet te hoeven voelen.

Hey allemaal, mijn naam is Anneke, ik ben 45 jaar en ik woon sinds een jaar in de Betuwe.  Ik heb  Lyme opgelopen in 2019 op een festival, liggend in het gras, en bleek trouwens ook al een oude Lyme-infectie te hebben. Inmiddels spelen ‘alleen nog’ bindweefselklachten en energietekort me  parten. Als zelfstandig ondernemend holistisch masseur kan ik gelukkig grotendeels mijn eigen werktijden indelen en zo weet ik het allemaal net te redden.

Ik werk als vrijwilliger voor de Lymevereniging door af en toe teksten voor social media te checken op spelling. Maar op het Lyme+ Community Event ga ik  massages aanbieden aan mijn lotgenoten. Ik geef holistische massages, wat ik ook wel vertaal als ‘massages met aandacht’: écht contact, hele rustige strijkingen met wat meer stevigheid waar nodig.

Massages kunnen zorgen voor ontspanning en ze kunnen ook het (positieve) contact met je lijf herstellen. Uit eigen ervaring weet ik dat pijn ervoor kan zorgen dat je ‘in je hoofd vlucht’, om je lijf maar niet meer te hoeven voelen. Wil jij ervaren wat zo’n massage met aandacht voor jou doet? Kom ervan proeven op het evenement! Er zal ter plekke een inschrijflijst zijn.

Dit gaat de tweede keer zijn dat ik een Lyme event meemaak en ik vind het heel leuk om zelf concreet wat te kunnen bijdragen aan deze dag. Hopelijk ontmoet ik een aantal van jullie op 22 april!

Lyme+ Community Evenement

Wil jij (en mensen uit jouw omgeving) Anneke’s massages en alle andere dingen die te doen zijn op het Lyme+ Community Evenement ervaren? Meld je dan gratis aan!