Write for Lyme

Write for Lyme – Nieuwjaar editie 2022

Dit jaar organiseert de Lymevereniging voor het eerst Write for Lyme!

Chronisch lymepatiënt Berdien Renes, initiatiefnemer van Write for Lyme heeft het organisatiestokje van deze leuke kaartenactie doorgegeven aan de Lymevereniging.

Write for Lyme – Nieuwjaar editie 2022

Het is fantastisch dat door deze hartverwarmende kaartenregen meerdere chronisch lymepatiënten verrast zullen worden met een geweldige hoeveelheid  leuke en bemoedigende kaarten!
Daarom neemt de Lymevereniging dit initiatief met veel plezier over. Er is gekozen om er dit keer een Nieuwjaarseditie van te maken, om zo de chronisch lymepatiënten die verrast zullen worden, het nieuwe jaar te laten beginnen met een doos vol positieve en motiverende kaarten!

Wat is ‘Write for Lyme’?

‘Write for Lyme’ is een verrassingskaartenactie voor lymepatiënten. Door het hebben van chronische lyme kunnen lymepatiënten zich behoorlijk eenzaam voelen. Door het ontvangen van een verassingspakket vol met kaarten geeft hen dit een boost voor het nieuwe jaar!

Hoe gaat het in zijn werk?
Als verrassing kan iedereen een lymepatiënt uit je eigen omgeving opgeven. Zorg dat je niet te lang wacht, want als de verzamelpunten vol zitten, dan zitten ze vol!
Uit de opgegeven lymepatiënten wordt een lijst samengesteld. Ook kan iedereen zich aanmelden om mee te schrijven. Nadat de opgave aanmelding is gesloten, krijgt iedereen die mee wil schrijven een lijst toegestuurd. Op deze lijst staat de naam, leeftijd en interesse van de betreffende lymepatiënt. Ook staat op deze lijst het adres waar jij jouw kaarten naar toestuurt, op dit adres worden de kaarten verzameld, gesorteerd en in leuk versierde dozen gedaan voor de betreffende lymepatiënten. Kort voor het nieuwe jaar gaan de dozen de deur uit, zodat lymepatiënten begin 2023 een doos vol fijne nieuwjaarswensen ontvangen.

Hoe kan je iemand opgeven?

Ken je iemand met de ziekte van Lyme die je wilt verrassen met een doos vol kaarten? Geef je ouder, partner, kind, familielid, vriend of bekende dan snel op voor deze actie! Dit kan door onderstaande gegevens van de persoon te mailen naar sanne.verrips@lymevereniging.nl

• Voornaam
  • Achternaam (wordt niet gecommuniceerd naar de kaartschrijvers)
  • Adres
  • Leeftijd
  • Korte zin die de persoon omschrijft (denk aan; hobby’s, houd van natuur of puzzelen etc.)

Belangrijk
Tot maandag 21 november 2022 kan je een lymepatiënt opgeven door een e-mail te sturen met als onderwerp: ‘Write for Lyme – lymepatiënt’ naar het volgende e-mail adres: sanne.verrips@lymevereniging.nl
Het is niet mogelijk om jezelf op te geven, want dan is het natuurlijk geen verrassing meer!

Meeschrijven

Kan je niet wachten om ook weer mee te schrijven en lymepatiënten te verrassen? Dan kan je je nu al hiervoor opgeven door een e-mail met in het onderwerp ‘Write for Lyme – meeschrijven’ te versturen naar:sanne.verrips@lymevereniging.nl

Nadat de inschrijvingen zijn gesloten, ontvang je een lijst en het desbetreffende adres waar jij de kaarten heen kan sturen.