21 mei 2022 – Ledendag inclusief ALV

Op 21 mei organiseren wij voor het eerst sinds twee jaar weer een fysieke bijeenkomst. De ledendag met daaraan vast een korte Algemene Ledenvergadering (ALV) zal plaatsvinden op Landgoed de Horst in Driebergen. Het bestuur kijkt er enorm naar uit om leden weer persoonlijk te kunnen begroeten.

21 mei 2022 – Ledendag inclusief ALV

Korte ALV

We beginnen de dag om 12 uur met een heerlijke lunch, de ALV beperken we tot een korte vergadering waar alleen de drie belangrijkste onderwerpen van dat moment besproken zullen worden (jaarverslag, jaarrekening en verkiezing voorzitter). De rest van de dag willen we vooral focussen op het in contact komen met elkaar. Ben je fysiek niet in staat om de ALV bij te wonen? Dan kun je je aanmelden om hierbij online aanwezig te zijn.

Gespreksgroepen

In de middag vinden er verschillende gespreksgroepen plaats waaraan je kan deelnemen. Twee van de groepen zijn al bestaande gespreksgroepen; de Moedergroep en de Congenitale lyme groep. Verder is er een groep over ‘Leven met lyme’ zijn, een groep voor betrokkenen zoals ouders, partners, broers/zussen en dergelijke. De wandelgroep maakt een wandeling in de prachtige omgeving van het landgoed. Is het voor jou nodig om tussendoor even tot rust te komen? Ook daar is aan gedacht! De gehele dag zal er een rustruimte beschikbaar zijn waarin je je kunt terug trekken, zitzakken en ligmatjes zijn aanwezig, maar het meebrengen van je eigen matje, kussens en dergelijke om het jezelf zo comfortabel mogelijk te maken kan natuurlijk ook.

Feestelijke borrel

Om 15:15 uur vervolgen we de dag met een feestelijke borrel. Hier hebben we vrijwilligers van verschillende teams en werkgroepen van de vereniging voor uitgenodigd. Benieuwd waar al die vrijwilligers zich hard voor inzetten? Zij kunnen jullie vertellen en laten zien waar zij zoal voor én achter de schermen mee bezig zijn. Denk hierbij aan vrijwilligers van het Telefoonteam, Social-Mediateam, redactie Lyme Magazine, Website Team, Werkgroep uitkeringen en meer!
Uiteraard is er tijdens de borrel ook de gelegenheid om met elkaar het gesprek aan te gaan, of een bestuurslid aan de mouw te trekken voor een praatje.

Zet 21 mei in je agenda!

Alle leden krijgen nog een officiële uitnodiging en de mogelijkheid zich aan te melden, maar we hopen dat je 21 mei nu vast in je agenda zet en we je daar zien!

Lid worden

Ben je nog geen lid, maar zou je dat wel graag willen worden? Via onze website kan je je gemakkelijk aanmelden: https://lymevereniging.nl/lidmaatschap/ een lidmaatschap bedraagt €26,- per kalenderjaar. Als je je nu aanmeld om lid te worden ontvang je het aankomende Lyme Magazine dat in april uitkomt en kun je je binnenkort aanmelden voor de leden dag van 21 mei! Door lid te worden draag je bij aan de doelen waar de Lymevereniging zich dagelijks hard voor maakt; betere zorg voor chronisch lymepatiënten, preventie, belangenbehartiging, lotgenotencontact en meer!