Als je lid bent van de Lymevereniging ontvang je drie keer per jaar het Lyme Magazine bij jou thuis.

Het Lyme Magazine is het blad dat de vereniging drie keer per jaar uitbrengt en is voor leden, artsen en ander geïnteresseerden. In het Lyme Magazine kan je een grote variatie aan artikelen lezen. Onderwerpen zoals:

• Goede medische informatie;
  • Nieuwste wetenschappelijke ontwikkelingen;
  • Verhalen van lymepatiënten;
  • Aandacht voor diagnose-en behandelproblematiek;
  • Informatie over bezigheden van de vereniging;
  • Informatie over sociale verzekeringen/werk/uitkeringen en voorzieningen;

Doordat het magazine drie keer per jaar uitkomt, is het een goede manier om op de hoogte te blijven van de laatste wetenschappelijke onderzoeken en ander medisch nieuws met betrekking tot de ziekte van Lyme.

Ervaringen

De verhalen van patiënten en hun omgeving zijn voor de lezers van het Lyme Magazine vaak erg herkenbaar. De verhalen zijn zeer verschillend, van ernstig zieke lymepatiënten tot aan succesverhalen of een ervaring gedeeld vanuit het oogpunt van bijvoorbeeld een partner of mantelzorger. Doordat we ook aandacht besteden aan de omgeving van de patiënt horen we vaak van naasten dat ook zij veel aan het magazine hebben. Heb jij een ervaring die je graag zou willen delen in ons blad? Neem vrijblijvend contact op met redactie@lymevereniging.nl

Redactie

De redactie van het Lyme Magazine bestaat grotendeels uit vrijwilligers die zelf de ziekte van Lyme hebben. Hierdoor weten zij goed waar de doelgroep behoefte aan heeft. De redactie staat ook altijd open voor suggesties en hulp.
Wil je de redactie van het Lyme Magazine komen versterken? Of heb je een suggestie voor een artikel of onderwerp? Hiervoor kan je mailen naar redactie@lymevereniging.nl

Wil je ook dat de Lymevereniging blijft opkomen voor de belangen van lymepatiënten?

Steun ons en word lid of donateur wanneer je wilt dat onze vereniging doorgaat met het verstrekken van goede informatie voor patiënten en artsen! Als je lid wordt, ontvang je driemaal per jaar Lyme Magazine en ben je snel geïnformeerd over de nieuwste ontwikkelingen. Samen strijden we voor een verbetering van de diagnose en behandeling van lymepatiënten in Nederland. Wij hebben je steun hard nodig!

Lyme Magazine los bestellen?

Het Lyme Magazine is ook in losse nummers verkrijgbaar (€ 6,95 incl. verzendkosten).

Bestel het magazine hier.