Lyme Magazine is ons kwartaalblad voor leden, artsen en andere geïnteresseerden. U vindt in ons blad onder meer:

– Goede medische informatie.
– De nieuwste ontwikkelingen op wetenschappelijk gebied.
– Aandacht voor de diagnose- en behandelproblematiek van Lymeziekte.
– Verhalen van lymepatiënten.
– Informatie over sociale verzekeringen/werk/uitkeringen en voorzieningen.
– Informatie over de bezigheden van de vereniging.

Download hier een inkijkexemplaar van de laatste editie van Lyme Magazine (nr. 4 – 2016)

Uw ervaringen met de ziekte van Lyme delen?

Bent u lid en hebt u wensen, suggesties, vragen of zou u iets willen plaatsen in ons blad? Wilt u uw ervaringen met lymeziekte laten plaatsen? Dan kunt u een mailtje sturen naar: redactie@lymevereniging.nl

Steun ons!

Steun ons en word lid of donateur wanneer u wilt dat onze vereniging doorgaat met het verstrekken van goede informatie voor patiënten en artsen! Word lid wanneer u wilt dat de Lymevereniging blijft opkomen voor de belangen van lymepatiënten! U ontvangt dan viermaal per jaar Lyme Magazine en bent snel geïnformeerd over de nieuwste ontwikkelingen. U kunt deelnemen aan lotgenotenbijeenkomsten, steun ontvangen op verschillend gebied en samen met ons strijden voor een grote verbetering van de diagnose en behandeling van lymepatiënten in Nederland. Wij hebben uw steun hard nodig!

Voor € 25 per jaar bent u al lid.

Lid worden?

Mail naar: ledenadministratie@lymevereniging.nl of meldt u aan via het formulier op onze website.

Lyme Magazine is ook als losse nummers verkrijgbaar (à € 2,50 plus verzendkosten) en te bestellen via voorlichting@lymevereniging.nl.

nvlp_logostko_fc2

Bel 0900-2100022 (15 cent per minuut)
Tijden: ma. van 19.00u-22.00u, di.van 09.00-12.00u,
wo. van 19.00-22.00u, vrij. van 14.00u-16.30u