Zaterdag 28 september: Moedergroep voor Mantelzorgende Moeders

Speciale Instap Dag voor Nieuwe Moeders.
Jullie zijn van harte welkom om jullie ervaringen te delen met ons en met elkaar.

Info:
Wanneer: 28 september
Tijd: 10.45 -15.00
Waar: Haarlem
Aanmelden: moedergroep1@lymevereniging.nl

Waarom: We willen een dag creëren waar moeders van lymepatiënten  ervaringen kunnen uitwisselen, én energie van krijgen.
We worden die dag verzorgd met catering! Even een dag niet zorgen.

Thema: Behandelingen.

Welke behandelingen zijn er en wat voor ervaringen hebben we hier mee ?

De activiteit, ons lichtpunt, is nog een verrassing.

Vorige keer, 29 juni, was het thema: Hoe breng je positiviteit in het contact met je ernstig zieke kind. De een vond veel plezier in het samen fietsen, de ander nam katten huis die veel warmte en pret gaven.

Wie ben ik:
Als moeder van een lymepatiënt van 34 jaar heb ik veel onbegrip en weinig steun ondervonden. Dit is precies de reden waarom we in 2019 onze Moedergroep hebben opgericht. Een plek waar je herkenning en steun vindt bij elkaar.
Mijn 4 jarige HBO opleiding tot therapeut en het werken met kinderen en volwassenen met verschillende achtergronden inspireren mij hierbij.
Wij zijn heel blij dat de Lymevereniging onze bijeenkomsten subsidieert!

Hartelijke groet van
Joe Lie Ong