Nieuw voorlichtingsmateriaal

De vereniging heeft nieuw voorlichtingsmateriaal! Heb jij het al ontvangen?

Goede voorlichting over de ziekte van Lyme, teken(beten), co-infecties en preventie is ontzettend belangrijk. Daarom hebben we de coronaperiode aangegrepen om het voorlichtingsmateriaal van de vereniging te updaten.

Folder en brochure
Er is een uitgebreide informatiebrochure voor patiënten en een beknopte preventiefolder ontwikkeld. We hebben, zoals leden die het magazine ontvangen hebben kunnen zien, ook de vormgeving van Lyme Magazine vernieuwd, helemaal in samenhang met de nieuwe huisstijl. Op deze uitgaven zijn wij super trots, al helemaal na de mooie feedback die we hebben mogen ontvangen.

Week van de Teek
Voorafgaand aan de Week van de Teek hebben alle leden een exemplaar van de patiëntenbrochure en de preventiefolder ontvangen, samen met het voorjaarsnummer van het Lyme Magazine. Ook hebben we hen een tweede set van datzelfde materiaal en een brief van het bestuur erbij gestuurd. Deze kunnen zij mogelijk uitreiken aan iemand in je omgeving die betrokken is bij lyme en misschien een lidmaatschap overweegt.

Samen sterk
Hoe meer leden de Lymevereniging telt, hoe beter wij chronisch lymepatiënten en hun naasten kunnen vertegenwoordigen in de media, politiek, artsen, instanties en meer! Als vereniging behartigen we de belangen van alle chronisch lymepatiënten in Nederland, en daarbij kunnen wij ieders steun enorm goed gebruiken!

Word lid via onze speciale Week van de Teek aanbieding!
Wil jij deze mooie brochure en folder ook ontvangen? Word dan nu lid! Als je nu lid wordt betaal je voor het lidmaatschap jaar 2022 eenmalig maar €13,-
Lid worden kan gemakkelijk via deze link: Week van de Teek

Heb jij ons nieuwe voorlichtingsmateriaal al ontvangen? We zijn heel erg benieuwd hoe jij het vindt geworden. Laat je het ons weten in de reacties? Een 💚 achterlaten voor iedereen die zich ingezet heeft om dit voorlichtingsmateriaal tot stand te laten komen mag natuurlijk ook!

Nieuw voorlichtingsmateriaal
Brochure "Slim naar buiten"
Nieuw voorlichtingsmateriaal
Brochure "Vroege diagnose en behandeling zijn van groot belang"