Team social media zoekt versterking

Ben jij een social media talent? Vind je het leuk om online creatief bezig te zijn? En wil je je graag inzetten voor lymepatiënten en meer preventie? Dan zijn we op zoek naar jou!

Waarom is social media belangrijk?

Het hebben van een sterk social media team is enorm belangrijk om onze doelen te kunnen behalen. Door social media kunnen we:

• een groot publiek bereiken wat bijdraagt aan bewustwording
  • mensen op de hoogte brengen van het laatste lyme nieuws
  • mensen informeren over de ziekte van Lyme en de preventie daarvan
  • en lymepatiënten (en naasten) steunen en bemoedigen.
  • … En hier kan jij aan meewerken!

Taken die jij leuk vindt

Ons social media team is actief op Instagram, Facebook, Twitter en sinds kort ook op Tiktok. We zijn hard op zoek naar versterking. Als je vrijwilliger bij ons wordt, krijg je taken toegewezen die jij leuk vindt om te doen en/of waar je goed in bent. Ook heb je af en toe een ZOOM meeting met jouw social media team en Lidewij Boeken die het social media team aanstuurt. Deze meetings zijn naast serieus ook vaak heel gezellig!

Taken die je zou kunnen doen zijn:

•  Content maken zoals videos of visuals
  •  Teksten schrijven voor posts
  •  Reageren op reacties en dm’s
  •  Spelling checks doen
  •  meedenken over hoe we meer mensen bereiken
  • …En nog veel meer!

Vragen

Heb je vragen over hoe jij zou kunnen meehelpen? Voel je vrij om ons dan hier een berichtje te sturen, dan kijken we samen naar waar jij het beste op je plek zit en welke taken JIJ graag zou willen en kunnen doen.

Interesse?

Wil jij ons komen versterken in het social media team? Stuur dan een mailtje naar online@lymevereniging.nl waarin je jouw motivatie + ervaring met social media beschrijft, dan neemt iemand van ons team contact met je op.

Deel jij ook dit bericht met jouw volgers? Samen bereiken we meer!

Team social media zoekt versterking